A Budapest Főváros III. kerület Óbuda-Békásmegyer Önkormányzat Egészségügyi, Szociális és Lakásgazdálkodási Bizottsága az Önkormányzat tulajdonában lévő alábbi lakások bérbeadására hirdet pályázatot.
A pályázati kiírás és a lakásokról készült műszaki leírások személyesen megtekinthetők Budapest Főváros III. Kerületi Polgármesteri Hivatal Ügyfélszolgálati Irodájában (1033 Budapest, Harrer Pál u. 2.), és az Óbudai Vagyonkezelő Nonprofit Zrt. központjában (1033 Budapest, Mozaik u. 7.) valamint a lakásokról készült fotókkal együtt elérhető az önkormányzat honlapján (www.obuda.hu) és az Óbudai Vagyonkezelő Nonprofit Zrt. honlapján (www.ovzrt.hu). A pályázatra történő jelentkezéshez nyomtatványok 2019. október 4.napjától Óbuda-Békásmegyer Önkormányzat Polgármesteri Hivatalának Ügyfélszolgálati Irodájában, valamint a Szociális Szolgáltató Főosztály Ügyfélszolgálati Irodájában átvehetők. A pályázati nyomtatványok beszerzése és a pályázaton való részvétel ingyenes.
sorszám | út / utca | szint | lift | mozgáskorlátozottak
számára alkalmas |
m2 | szobák száma | komfort fokozat | alap lakbér Ft/m2 | vízátalány díja | lakásbérleti díjba beszámítható |
1) | Bogdáni út | 1 | nincs | nem | 20 | 1 | komfortos | 646 | 2.000,-Ft | 350.000,-Ft |
2) | Evező utca | 3 | nincs | nem | 40 | 1 | komfortos | 646 | 4.640,-Ft | 1.250.000,-Ft |
3) | Pacsirtamező utca | 3 |
nincs |
nem |
28 | 1 | félkomfortos/ felújítás után komfortos | 646 |
9.240,-Ft |
1.200.000,-Ft |
4) | Raktár utca | 1 | nincs | nem | 34 | 1 | komfortos | 646 | 4.114,-Ft | 350.000,-Ft |
5) | San Marco utca | 1 | nincs | nem | 53 | 1 | komfortos | 646 | 7.155,-Ft | 1.500.000,-Ft |
6) | San Marco utca | 1 |
nincs |
nem |
60 | 2 | félkomfortos/ felújítás után komfortos | 646 |
15.000,-Ft |
1.500.000,-Ft |
7) | Selmeci utca | 2 | nincs | nem | 36 | 1 | komfortos | 646 | 5.400,-Ft | 220.000,-Ft |
8) | Szilke utca | 8 | van | nem | 56 | 1+2 | összkomfortos | 706 | 22.400,-Ft | 1.500.000,-Ft |
9) | Szentendrei út | 13 | van | nem | 31 | 1 | összkomfortos | 706 | 8.835,-Ft | 1.000.000,-Ft |
10) | Tímár utca | 2 | nincs | nem | 36 | 1+1 | komfortos | 646 | 7.756,-Ft | 1.200.000,-Ft |
A lakásokról készült helyszíni felmérési jegyzőkönyvek és fotók lakások sorszámára kattintva érhetők el. A pályázáshoz szükséges pályázati adatlapot innen lehet letölteni.
A lakbér, a víz és szemétátalány díjai önkormányzati rendelet, illetve a Fővárosi Közgyűlés közüzemi díjakkal kapcsolatos ármegállapításai alapján módosulhatnak.
Ahol vízátalánydíj került feltüntetésre, ott technikai okok miatt a vízfogyasztás nem a vízóra alapján, hanem átalány díj szerint történik.
A nyertes pályázónak a döntésről szóló hivatalos értesítés kézhezvételét követő 15 napon belül be kell nyújtania a
az arra jogosult (Lechner Nonprofit Kft.) által kiállított ingatlantulajdon esetleges fennállásáról szóló hatósági bizonyítványt.
A nyertes pályázónak a bérleti szerződés megkötésétől számított 120 napon belül a lakásra vonatkozó helyszíni felmérési jegyzőkönyvben részletezettek szerint a felújítási munkálatokat el kell végeznie. Amennyiben a felújítási kötelezettségnek eleget tett, a bérleti jogviszony 10 év határozott időre jön létre. A beköltözés várható időpontja a szerződéskötést követő nap. A bérleti jogviszony ismételt biztosítására legfeljebb 1 alkalommal, legfeljebb 5 év időtartamra kerülhet sor.
A Vagyonkezelő a költségelvű pályázat esetében – legfeljebb a helyszíni felmérési jegyzőkönyvben meghatározott bekerülési költség beszámítható összegének mértékéig – megállapodást köt a bérlővel a bérbeszámítás módjának meghatározásáról az alábbiak szerint:
A pályázat benyújtásának határideje: 2019. október 28. 12 óra
helye: a Polgármesteri Hivatal Ügyfélszolgálati Irodája
(1033 Budapest, Harrer Pál u. 2.),
Szociális Szolgáltató Főosztály Ügyfélszolgálati Irodája
(1033 Budapest, Fő tér 2.),
A pályázatot erre a célra rendszeresített formanyomtatványon kell benyújtani a pályázati kiírásban megjelölt helyen.
A pályázat benyújtásakor adategyeztetés céljából a pályázók és az együttköltöző családtagok személyi azonosító okmányait (személyi igazolvány, lakcímkártya), vagy azok másolatát be kell mutatni!
A pályázatokat az Egészségügyi, Szociális- és Lakásgazdálkodási Bizottság 2019. decemberi ülésén bírálja el.
A döntésről a Szociális Szolgáltató Főosztály a pályázókat legkésőbb 2020.01.15. napjáig írásban értesíti.
Helyreállításra szoruló lakások bérleti jogának elnyerésére kiírt pályázaton való részvétel általános szabályai:
1 személy esetén 1 lakószoba,
2-3 személy esetén 2 lakószoba,
4-5 személy esetén 3 lakószoba,
5-nél több személy esetén minden további személy esetén a szobaszám felső határa fél szobával nő.
Az egy főre jutó nettó jövedelem megállapításánál az együtt költöző személyek valamennyi jövedelmét (munkajövedelem, társadalombiztosítási-, szociális ellátások, stb.) figyelembe kell venni. A havi nettó jövedelem megállapításánál a pályázat beadását közvetlenül megelőző 6 havi nettó jövedelem átlagát kell igazolni. A társadalombiztosítási ellátások vonatkozásában a kérelem beadását megelőző egy hónapról szóló jövedelemigazolást, míg vállalkozók esetében a pályázat benyújtásának hónapját közvetlenül megelőző adóbevallással lezárt időszakról illetékes állami adóhatóság (NAV) által kiállított hivatalos igazolást kell benyújtani. Az adóbevallással még le nem zárt időszakról a könyvelő által kiállított hivatalos igazolás, ennek hiányában a vállalkozó büntetőjogi nyilatkozata szükséges az időszak alatt szerzett nettó bevételről. Munkanélküliek esetében az illetékességi területükön lévő Munkaügyi Kirendeltség igazolását csatolják, ugyancsak a pályázat benyújtását megelőző 6 hónapról. Amennyiben a pályázó gyermekét egyedül neveli, nyilatkozatát a gyermektartásdíjra vonatkozóan, megjelölve annak összegét.
Az Egészségügyi, Szociális- és Lakásgazdálkodási Bizottság a pályázó által, a pályázat leadására nyitva álló határidőn belül becsatolt okiratok/nyilatkozatok alapján hozza meg döntését.
8) A beérkezett pályázatok elbírálásra történő előkészítése érdekében a pályázók által közölt adatokat a Hivatal és a Vagyonkezelő a 113. § szerint jogosult kezelni és egymás között, valamint harmadik személy részére továbbítani.