Az ÓBUDAI VAGYONKEZELŐ NONPROFIT Zrt. (1033 Budapest, Mozaik utca 7.) egyfordulós nyílt pályázatot hirdet az alábbi, nem lakás céljára szolgáló ingatlanrész raktározási célú bérbeadására.
A pályázat tárgyát képező ingatlan adatai:
Cím: 1033 Budapest, Fő tér 1.
Helyrajzi szám: 18019
Terhek, széljegyek: az épület műemlék
Bérbeadandó terület: 84,80 m2
Minimális bérleti díj: 76.302,- Ft/hó (ÁFA-mentes)
Pályázati biztosíték: 91.000,- Ft
Bérleti jogviszony időtartama: 3 év határozott idő
Mivel a helyiségben az elektromos fogyasztás egyedi mérése nem biztosított, a Pályázónak tudomásul kell vennie, hogy a bérleti jogviszonnyal összefüggésben a bérleti díjon felül havonta 10.000,- Ft áramátalány fizetendő.
A pályázat tárgyát az ingatlanon álló felépítmény északi szárnyának földszintjén lévő udvari bejáratú helyiségcsoport (összes nettó alapterület: 84,80 m2) bérbeadása képezi. Az ingatlanrész kizárólag raktározási funkcióval vehető bérbe, székhelyként nem jegyezhető be, vonatkozásában telephely engedély nem adható ki.
Az ingatlanrész hivatalos megtekintése az ÓBUDAI VAGYONKEZELŐ NONPROFIT Zrt. Értékesítési, Helyiség- és Telekhasznosítási Osztállyal előre egyeztett időpontban, 2020. április 27-én 8:00 órától, 2020. május 7-én 16:00 óráig lehetséges. Az időpontegyeztetés az elérhetőségi adatok megadásával a freschl@ovzrt.hu e-mail címre küldött elektronikus levélben kezdeményezhető.
A pályázati ajánlatot, valamint a pályázati biztosíték befizetését igazoló bizonylatot postai úton, ajánlott, tértivevényes küldeményként, legkésőbb 2020. május 8. (péntek) 12.00 óráig zárt borítékban feladva van lehetőség benyújtani az ÓBUDAI VAGYONKEZELŐ NONPROFIT Zrt. Értékesítési Osztályának címezve (1033 Budapest, Mozaik utca 7.). Ezen határidő után feladott pályázat érvénytelen. A pályázati anyagot tartalmazó borítékon a feladó és a címzett megjelölésén túl egyéb szöveg nem lehet. Pályázat benyújtása esetén a freschl@ovzrt.hu címre e-mailt kell küldeni a Pályázó adataival és a postára adás időpontjának megjelölésével. Az e-mailnek legkésőbb 2020. május 8. (péntek) 12.00 óráig meg kell érkeznie a megjelölt címre.
Pályázni formanyomtatványon lehet, mely letölthető a www.ovzrt.hu honlapról.
A Pályázónak pályázatában nyilatkoznia kell a megajánlott bérleti díjról, a pályázati feltételek elfogadásáról, valamint arról, hogy az ingatlant megtekintette, annak állapotát és az arra vonatkozó műszaki tájékoztatást megismerte, ajánlatát ezek figyelembe vételével teszi meg. Ezen kívül a Pályázónak meg kell adnia a helyiségben folytatni kívánt tevékenység pontos megnevezését valamint csatolnia kell a pályázati formanyomtatványon megjelölt okiratokat és igazolnia kell a pályázati részvétel feltételeként előírt pályázati biztosíték megfizetését.
A Pályázó ajánlatát a pályázat benyújtására nyitva álló határidőt követő 60 napig köteles tartani.
A pályázatok benyújtására (a jelzett határidőig) folyamatosan van lehetőség, azok bontására 2020. május 13-án (szerdán), 12.00 órakor került sor az ÓBUDAI VAGYONKEZELŐ NONPROFIT Zrt. hivatalos helyiségében. A járványügyi veszélyhelyzetre tekintettel a pályázati borítékbontás nem nyilvános. A pályázaton résztvevőket ajánlott levélben, vagy a pályázatban megadott e-mail címre megküldendő elektronikus levélben értesítjük a pályázat eredményéről.
A pályázat benyújtásakor kérjük figyelembe venni, hogy nem lehet bérbe adni a helyiséget annak a vállalkozásnak/személynek, amelynek/akinek:
A helyiség vonatkozásában a Pályázónak vállalnia kell:
A pályázat értékelésénél a megajánlott bérleti díj alapján történik a döntés. A pályázaton azon Pályázók vehetnek részt, akik a bérleti jog biztosítására a pályázati biztosítékot befizetik. A pályázati biztosítékot az ÓBUDAI VAGYONKEZELŐ NONPROFIT Zrt. Raiffeisen Bank Zrt-nél vezetett 12001008-00140909-00100008 számú bankszámlájára kell átutalni. A pályázat érvényességének feltétele, hogy a pályázat benyújtásának határidejéig a pályázati biztosíték az ÓBUDAI VAGYONKEZELŐ NONPROFIT Zrt. számláján jóváírásra kerüljön. Az eredményhirdetést követő nyolc napon belül a nem nyertes Pályázók részére a pályázati biztosíték visszafizetésre kerül.
Érvénytelen a pályázat, amennyiben nem tesz eleget a pályázati kiírásban előírt valamennyi feltételnek.
A pályázat Kiírója fenntartja a jogát, hogy a legjobb ajánlatot tevőkkel a tenderbontást követően tovább tárgyaljon, zárt versenytárgyalást tartson, illetve, hogy a pályázatot annak bármely időszakában, indokolás nélkül eredménytelennek nyilvánítsa.
A nyertes Pályázónak a megszerzési díj teljes összegét a döntésről történő értesítés kézhezvételét követő 8 napon belül az ÓBUDAI VAGYONKEZELŐ NONPROFIT Zrt. részére meg kell fizetnie.
A nyertes Pályázónak tudomásul kell vennie, hogy amennyiben a döntésről szóló értesítés kézhez vételét követő 30 napon belül a bérleti szerződést nem köti meg, erre vonatkozó igényét a pályázat Kiírója okafogyottnak tekinti és a Pályázó a befizetett pályázati biztosítékot elveszíti.
A bérleti szerződést közjegyzői okiratba kell foglalni, melynek költségei a Bérlőt terhelik.
A bérleti szerződés (fentiekben tárgyaltakon túli) lényeges tartalmi elemei a következők.
A pályázati felhívás jelen szövege felkerül a www.obuda.hu és a www.ovzrt.hu honlapra.