Ingatlan Gondozási Csoport
A közfoglalkoztatási jogviszony egy sajátos munkavégzésre irányuló munkaviszony, melynek legfontosabb célja a tartósan munka nélkül lévők aktivizálása.
Ez a támogatott foglalkoztatási forma ugyanakkor csak átmeneti megoldás lehet, elsődleges célja, hogy az ebben résztvevőknek segítséget nyújtson a munkaerőpiacra történő visszakerüléshez, elősegítse és ösztönözze azt.
A kerületben a közfoglalkoztatás minél hatékonyabb, szervezettebb bonyolításának érdekében az Óbuda-Békásmegyer Önkormányzat megbízásából 2014. 07.02. napjától az Óbudai Vagyonkezelő Nonprofit Zrt. végzi azon személyek foglalkoztatását, akik a Budapest Főváros Kormányhivatal III. Kerületi Hivatalával közreműködve részt vesznek a közfoglalkoztatási programban. Ennek keretében jelenleg már a Társaság látja el valamennyi, az Óbudai Vagyonkezelő Nonprofit Zrt. kezelésébe vont oktatási-, kulturális-, szociális-, sport-, és egyéb intézményekben, az önkormányzat tulajdonában lévő zöldterületeken, illetve a közterületeken dolgozó közfoglalkoztatottak koordinálását, illetve foglalkoztatását.
2014-től 2019-ig változó létszámmal működött a Közfoglalkoztatási csoport. Az eltelt időszak alatt a kerületi lakosság igényeinek, az oktatási,-kulturális,-szociális,-sport és egyéb intézmények kívánalmainak megfelelően változott a feladatok összetétele csakúgy, mint a prioritások.
A kezdeti zöldterület karbantartási és utcaseprési feladatokat mára több komplex tevékenységgel bővítettük. Így a kerületi igénylők számára a szociális tűzifa feldolgozása és házhoz szállítása, parkolást gátló kerítéselemek építése és cseréje, közterületi padok javítása, eseti költöztetés, lomtalanítás, intézményi kertészeti munkavégzés szerepel a teendők között.
A 2018. 07.02-től 2019. 02. 28-ig tartó programban a közfoglalkoztatottak összlétszáma nagyjából 50 fő.
Ezért a még meglévő üres álláshelyekre továbbra is folyamatosan várjuk a munkaügyi központ által kiközvetített ügyfeleket, akik a meghirdetett munkakörök betöltéséről és annak részleteiről, illetve a jelentkezés módjáról a 1039 Budapest, Heltai Jenő tér 7. szám alatt lévő Budapest Főváros Kormányhivatal Foglalkoztatási Osztálya (lánykori nevén Munkaügyi Hivatal) ad részletes információt.
Tájékoztató a közfoglalkoztatásban résztvevők számára
- A munkavállaláshoz szükséges iratok:
- személyi igazolvány
- lakcímkártya
- TAJ kártya
- adóazonosító jel
- legmagasabb iskolai végzettséget igazoló bizonyítvány
- érvényes foglalkozás-egészségügyi szakvélemény
- Foglalkoztatási Osztály által kiadott közvetítő lap
- munkabér átutaláshoz bankszámlaszámot igazoló irat
- családi adókedvezmény igénybevételéhez
- a gyermek(ek) adóazonosító kártyája
- TAJ kártyája
- lakcímkártyája
- Munkarend: heti 40 óra
Új munkavállaló esetében a kapcsolat felvétel és a szerződéskötés hétfőtől-csütörtökig 08.00-16.00-ig, pénteken 08.00-12.00-ig a Szőlőkert utca 6. szám alatti közfoglalkoztatási irodában történik, ahol pontos információkkal szolgálunk.
Elérhetőségünk:
Budapest 1033 III. ker. Szőlőkert utca 6. (Megközelítése a Kaszásdűlő lakótelep mögötti, Huszti útra merőleges, Szőlőkert utca felől.)
E-mail cím: nanassy.gabriella@ovzrt.hu