Az ÓBUDAI VAGYONKEZELŐ Nonprofit Zrt. (1033 Budapest, Mozaik utca 7.) pályázatot hirdet a Budapest Főváros III. Kerület Óbuda-Békásmegyer Önkormányzat tulajdonában álló nem lakás céljára szolgáló, üres helyiségek bérbeadására:
Cím | Funkció | Helyrajzi szám | Alap-
terület (m2) |
Gépészeti
felszereltség |
Műszaki állapot
|
Minimális bérleti
díj (Ft/hó) |
Bánatpénz
(Ft) |
Ágoston utca 14., VI. emeleti, lépcsőházi | iroda/
műterem |
16918/3/A/341 | 19 | víz, villany, távfűtés | leromlott | 31.502,- | 37.000,- |
Berend utca 26., pinceszinti, lépcsőházi | raktár | 18529/4/A/140 | 54 | villany | leromlott | 14.958,- | 17.000,- |
Bécsi út 88-92., pinceszinti, utcai | üzlet | 14729/2/B/171 | 146 | víz, villany, gáz (fűtetlen) | leromlott | 151.402,- | 181.000,- |
Füst Milán utca 3., földszinti, utcai | üzlet/iroda | 65552/14/A/1 | 26 | villany, távfűtés | közepes | 26.936,- | 32.000,- |
Hunyadi utca 58-60., földszinti, utcai | üzlet | 62976/0/A/1 | 52 | víz, villany | közepes | 60.632,- | 72.000,- |
Hunyadi utca 58-60., pinceszint, udvari | raktár | 62976/0/B/1 | 22 | – | leromlott | 4.818,- | 5.000,- |
Meggyfa utca 23., pinceszinti, lépcsőházi | raktár | 18529/21/A/113 | 77 | villany | leromlott | 21.329,- | 25.000,- |
Meggyfa utca 29., földszinti, utcai | üzlet | 18529/14/A/62 | 48 | víz, villany | közepes | 85.104,- | 102.000,- |
Pacsirtamező utca 26., pinceszinti, lépcsőházi | raktár | 17632/B/3 | 138 | villany | leromlott | 36.156,- | 43.000,- |
Pacsirtamező utca 28., pinceszinti, lépcsőházi | raktár | 17633/A/1 | 58 | villany | leromlott | 16.066,- | 19.000,- |
Pacsirtamező utca 28., pinceszinti, lépcsőházi | raktár | 17633/A/2 | 94 | villany | leromlott | 26.038,- | 31.000,- |
Raktár utca 15., földszinti, utcai | üzlet | 18443/4/A/159 | 135 | víz, villany, távfűtés | leromlott | 164.835,- | 197.000,- |
Raktár utca 21., földszinti, utcai | iroda
ÉS |
18443/4/A/127 | 33 | víz, villany, távfűtés | közepes | 89.496,- | 107.000,- |
iroda | 18443/4/A/128 | 33 | |||||
Selyem utca 4., pinceszinti, lépcsőházi | raktár | 17005/38/A/58 | 61 | villany | leromlott | 16.897,- | 20.000,- |
Szentendrei út 325., földszinti, utcai | üzlet | 62421 | 21 | víz, villany | megfelelő | 68.733,- | 51.000,- |
Szentendrei út 329., földszinti, utcai | raktár | 62423/0/A/1 | 211 | víz, villany, gáz (fűtetlen) | közepes | 88.409,- | 106.000,- |
Tímár utca 15., pinceszinti, utcai | raktár | 17629/0/A/1 | 85 | víz, villany | erősen leromlott | 22.100,- | 26.000,- |
Tímár utca 17/B-19., „A” lh., pinceszinti, lépcsőházi | raktár | 17487/B/61 | 54 | víz, villany | erősen leromlott | 13.878,- | 16.000,- |
Tímár utca 26., pinceszinti, utcai | iroda | 17621/A/41 | 197 | víz, villany, gáz | erősen leromlott | 123.716,- | 148.000,- |
Újmegyeri tér, utcai | raktár | 65552/40 | 28 | víz, villany | leromlott | 14.784,- | 17.000,- |
Zápor utca 61., földszinti, utcai | üzlet | 16998/3/A/300 | 45 | víz, villany, távfűtés | leromlott | 61.020,- | 73.000,- |
A helyiségekre kötendő bérleti szerződésekben rögzíteni kell, hogy a bérleti díjon felül a Bérlőnek meg kell fizetnie a Bérbeadó által az ingatlannal kapcsolatosan kiközölt mindenkori szemétátalány összegét.
Az Önkormányzat tulajdonában álló egyes vagyontárgyak bérbeadásáról szóló 9/2015. (II. 16.) önkormányzati rendelet 96. § (3) bekezdés a) pontja alapján a helyiségbérleti szerződés időtartama 3 év lehet raktár célú, b) pontja szerint 5 év lehet év minden egyéb funkcióra történő bérbeadás esetén.
A pályázatot zárt borítékban lehet benyújtani az ÓBUDAI VAGYONKEZELŐ Nonprofit Zrt. Ügyfélszolgálatán (1033 Budapest, Mozaik utca 7., földszint, pénztári órák hétfőnként: 15:00-17:30, szerdánként: 8:30-12:00 és 13:00-16:00, csütörtökönként: 8:30-12:00 óra között).
Pályázni formanyomtatványon lehet, mely letölthető a www.obuda.hu és a www.ovzrt.hu honlapról, vagy személyesen átvehető az ÓBUDAI VAGYONKEZELŐ Nonprofit Zrt. Ügyfélszolgálatán (1033 Budapest, Mozaik utca 7.).
A Pályázónak pályázatában nyilatkoznia kell a megajánlott bérleti díjról, a pályázati feltételek elfogadásáról, ezen kívül meg kell adnia a helyiségben folytatni kívánt tevékenység pontos megnevezését valamint csatolnia kell a pályázati formanyomtatványon megjelölt okiratokat és igazolnia kell a pályázati részvétel feltételeként előírt bánatpénz megfizetését.
A Pályázó ajánlatát a pályázat benyújtására nyitva álló határidőt (minden hónap utolsó munkanapjának 12.00 órája) követő 60 napig köteles tartani.
A pályázatok benyújtására folyamatosan van lehetőség, azok bontására minden hónap utolsó munkanapján 12.00 órakor került sor az ÓBUDAI VAGYONKEZELŐ Nonprofit Zrt. hivatalos helyiségében, melynek kiértékeléséről a Pénzügyi, Tulajdonosi és Vagyonnyilatkozat- kezelő Bizottság (a továbbiakban: Bizottság) az azt követő ülésén dönt.
A pályázat benyújtásakor kérjük figyelembe venni, hogy nem lehet bérbe adni a helyiséget annak a vállalkozásnak/személynek, amelynek/akinek:
A helyiség vonatkozásában a Pályázónak vállalnia kell:
A pályázat értékelésénél a megajánlott bérleti díj alapján történik a döntés. A pályázaton azon Ajánlattevők vehetnek részt, akik a bérleti jog biztosítására a bánatpénzt befizetik. A bánatpénzt az ÓBUDAI VAGYONKEZELŐ Nonprofit Zrt. pénztárában (1033 Budapest, Mozaik utca 7.) készpénzben lehet letétbe helyezni (pénztári órák hétfőn: 15:00-17:30, szerdán: 8:30-12:00 és 13:00-16:00, csütörtökön: 8:30-12:00 óra között). A bánatpénzt helyiségenként kell letenni. Az eredményhirdetést követő nyolc napon belül a nem nyertes Pályázók részére a bánatpénz visszafizetésre kerül.
Érvénytelen a pályázat, amennyiben nem tesz eleget a pályázati kiírásban előírt valamennyi feltételnek.
A pályázatok értékelését követően az ÓBUDAI VAGYONKEZELŐ Nonprofit Zrt. a Pályázókat írásban értesíti. A pályázat Kiírója fenntartja a jogát, hogy a legjobb ajánlatot tevőkkel a tenderbontást követően tovább tárgyaljon, zárt versenytárgyalást tartson, illetve, hogy a pályázatot indokolás nélkül, részben vagy egészében eredménytelennek nyilvánítsa.
A nyertes Pályázónak a megszerzési díj teljes összegét a Bizottság döntéséről történő írásbeli értesítés kézhezvételét követő 8 napon belül az ÓBUDAI VAGYONKEZELŐ Nonprofit Zrt. részére meg kell fizetnie.
A nyertes Pályázónak tudomásul kell vennie, hogy amennyiben a döntésről szóló értesítés kézhez vételét követő 30 napon belül a bérleti szerződést nem köti meg, erre vonatkozó igényét a pályázat Kiírója okafogyottnak tekinti és a Pályázó a befizetett pályázati biztosítékot elveszíti.
A bérleti szerződést közjegyzői okiratba kell foglalni, melynek költségei a Bérlőt terhelik.
A Bérbeadó a bérleti díjat minden tárgyév elején az előző évi infláció KSH által közzétett mértékével emeli.
A helyiségek megtekintéséhez időpont egyeztethető az ÓBUDAI VAGYONKEZELŐ Nonprofit Zrt. Értékesítési, Helyiség- és Telekhasznosítási Osztályánál (1033 Budapest, Mozaik utca 7., telefon: 430-3468, 430-3464). A pályázatokkal kapcsolatban további felvilágosítást lehet kérni a fenti telefonszámon és címen.
A pályázati felhívás jelen szövege megjelenik az Óbuda Újságban, felkerül továbbá 2016. december 5-től a www.obuda.hu és a www.ovzrt.hu honlapokra, valamint a következő internetes hirdetési fórumokra: ingatlan.com, ingatlan.net, ingatlanok.hu.