Az ÓBUDAI VAGYONKEZELŐ NONPROFIT Zrt. (1033 Budapest, Mozaik utca 7.) pályázatot hirdet a Budapest Főváros III. Kerület Óbuda-Békásmegyer Önkormányzat tulajdonában álló nem lakás céljára szolgáló, üres helyiségek bérbeadására:
Cím | Funkció | Helyrajzi szám | Alap-
terület (m2) |
Gépészeti
felszereltség |
Műszaki állapot
|
Minimális bérleti
díj (Ft/hó) |
Bánatpénz
(Ft) |
Berend utca 18., pinceszinti, lépcsőházi | raktár | 18529/6/A/49 | 71 | – | leromlott | 25.925,- | 31.000,- |
Bécsi út 293/B., pinceszinti, lépcsőházi | raktár | 18847/9/A/2 | 46 | villany | közepes | 16.836,- | 20.000,- |
Föld utca 51., pinceszinti, lépcsőházi | raktár | 17056/0/A/16 | 61 | villany | közepes | 20.740,- | 24.000,- |
Hunyadi utca 58-60., pinceszint, udvari | raktár | 62976/0/B/1 | 22 | – | leromlott | 7.392,- | 8.000,- |
Kabar utca 6., fölszinti, utcai | iroda | 64057/1/A/128 | 23 | víz, villany, távfűtés | közepes | 49.473,- | 59.000,- |
Lajos utca 104., pinceszinti, lépcsőházi | raktár | 17799/2 | 52 | – | leromlott | 17.628,- | 21.000,- |
Lajos utca 116.,
pinceszinti, udvari |
raktár | 17811/0/A/13 | 93 | villany, távfűtés | közepes | 30.690,- | 36.000,- |
Meggyfa utca 19., pinceszinti, lépcsőházi | raktár | 18529/25/A/38 | 155 | villany | közepes | 49.755,- | 59.000,- |
Pacsirtamező utca 13., földszinti, utcai | vendéglátó funkció | 17799/1 | 116 | víz, villany, gáz | közepes | 279.328,- | 335.000,- |
Pacsirtamező utca 13., földszinti, utcai | üzlet funkció | 17799/1 | 116 | víz, villany, gáz | közepes | 240.120,- | 288.000,- |
Pacsirtamező utca 32., pinceszinti, lépcsőházi | raktár | 17635/0/A/3 | 78 | villany | leromlott | 26.442,- | 31.000,- |
Pacsirtamező utca 33., földszinti, utcai | üzlet | 17780/0/A/3 | 105 | víz, villany, gáz | közepes | 217.350,- | 260.000,- |
San Marco utca 12-18/A., pinceszinti, lépcsőházi | raktár | 17449/4/A/1 | 45 | villany | leromlott | 15.255,- | 18.000,- |
San Marco utca 12-18/B., pinceszinti, lépcsőházi | raktár | 17449/4/A/21 | 45 | villany | leromlott | 15.255,- | 18.000,- |
Selyem utca 4., pinceszinti, lépcsőházi | raktár | 17005/38/A/58 | 61 | villany | közepes | 20.679,- | 24.000,- |
Selyemfonó utca 8., földszinti, utcai | iroda | 18910/77 /A/51 | 78 | víz, villany, távfűtés | leromlott | 90.012,- | 108.000,- |
Szellő utca 2.,
földszinti, utcai |
iroda | 18443/2/A/2 | 46 | víz, villany, távfűtés | közepes | 72.864,- | 87.000,- |
Szőlő utca 46., pinceszinti, lépcsőházi | raktár | 17364/0/A/31 | 40 | villany | leromlott | 16.600,- | 19.000,- |
Tímár utca 13/A., pinceszinti, lépcsőházi | raktár | 17632/0/A/4 | 118 | villany | közepes | 40.002,- | 48.000,- |
Tímár utca 17/B-19., „B” lh., pinceszinti, lépcsőházi | raktár | 17487/0/B/62 | 48 | villany | leromlott | 22.896,- | 27.000,- |
Tímár utca 17/B-19., „E” lh., pinceszinti, lépcsőházi | raktár | 17487/0/B/65 | 46 | villany | közepes | 21.942,- | 26.000,- |
Tímár utca 17/B-19., „F” lh., pinceszinti, lépcsőházi | raktár | 17487/0/B/66 | 48 | villany | közepes | 22.896,- | 27.000,- |
A helyiségekre kötendő bérleti szerződésekben rögzíteni kell, hogy a bérleti díjon felül a Bérlőnek meg kell fizetnie a Bérbeadó által az ingatlannal kapcsolatosan kiközölt mindenkori szemétátalány összegét.
Az Önkormányzat tulajdonában álló egyes vagyontárgyak bérbeadásáról szóló 9/2015. (II. 16.) önkormányzati rendelet 96. § (3) bekezdés a) pontja alapján a helyiségbérleti szerződés időtartama 3 év lehet raktár célú, b) pontja szerint 5 év lehet év minden egyéb funkcióra történő bérbeadás esetén.
A pályázatot zárt borítékban lehet benyújtani az ÓBUDAI VAGYONKEZELŐ NONPROFIT Zrt. Ügyfélszolgálatán (1033 Budapest, Mozaik utca 7., földszint, pénztári órák hétfőnként: 15:00-17:30, szerdánként: 8:30-12:00 és 13:00-16:00, csütörtökönként: 8:30-12:00 óra között).
Pályázni formanyomtatványon lehet, mely letölthető a www.obuda.hu és a www.ovzrt.hu honlapról, vagy személyesen átvehető az ÓBUDAI VAGYONKEZELŐ NONPROFIT Zrt. Ügyfélszolgálatán (1033 Budapest, Mozaik utca 7.).
A Pályázónak pályázatában nyilatkoznia kell a megajánlott bérleti díjról, a pályázati feltételek elfogadásáról, ezen kívül meg kell adnia a helyiségben folytatni kívánt tevékenység pontos megnevezését valamint csatolnia kell a pályázati formanyomtatványon megjelölt okiratokat és igazolnia kell a pályázati részvétel feltételeként előírt bánatpénz megfizetését.
A Pályázó ajánlatát a pályázat benyújtására nyitva álló határidőt (minden hónap utolsó munkanapjának 12.00 órája) követő 60 napig köteles tartani.
A pályázatok benyújtására folyamatosan van lehetőség, azok bontására minden hónap utolsó munkanapján 12.00 órakor került sor az ÓBUDAI VAGYONKEZELŐ NONPROFIT Zrt. hivatalos helyiségében, melynek kiértékeléséről a Pénzügyi, Tulajdonosi és Vagyonnyilatkozat- kezelő Bizottság (a továbbiakban: Bizottság) az azt követő ülésén dönt.
A pályázat benyújtásakor kérjük figyelembe venni, hogy nem lehet bérbe adni a helyiséget annak a vállalkozásnak/személynek, amelynek/akinek:
A helyiség vonatkozásában a Pályázónak vállalnia kell:
A pályázat értékelésénél a megajánlott bérleti díj alapján történik a döntés. A pályázaton azon Ajánlattevők vehetnek részt, akik a bérleti jog biztosítására a bánatpénzt befizetik. A bánatpénzt az ÓBUDAI VAGYONKEZELŐ NONPROFIT Zrt. pénztárában (1033 Budapest, Mozaik utca 7.) készpénzben lehet letétbe helyezni (pénztári órák hétfőn: 15:00-17:30, szerdán: 8:30-12:00 és 13:00-16:00, csütörtökön: 8:30-12:00 óra között), illetőleg utalható az ÓBUDAI VAGYONKEZELŐ NONPROFIT Zrt. Raiffeisen Bank Zrt-nél vezetett 12001008-00140909-00200008 számú bankszámlájára. A pályázat érvényességének feltétele, hogy a pályázat benyújtásának határidejéig a bánatpénz az ÓBUDAI VAGYONKEZELŐ NONPROFIT Zrt. pénztárában befizetésre vagy számláján jóváírásra kerüljön. A bánatpénzt helyiségenként kell letenni. Az eredményhirdetést követő nyolc napon belül a nem nyertes Pályázók részére a bánatpénz visszafizetésre kerül.
Érvénytelen a pályázat, amennyiben nem tesz eleget a pályázati kiírásban előírt valamennyi feltételnek.
A pályázatok értékelését követően az ÓBUDAI VAGYONKEZELŐ NONPROFIT Zrt. a Pályázókat írásban értesíti. A pályázat Kiírója fenntartja a jogát, hogy a legjobb ajánlatot tevőkkel a tenderbontást követően tovább tárgyaljon, zárt versenytárgyalást tartson, illetve, hogy a pályázatot annak bármely időszakában, indokolás nélkül, részben vagy egészében eredménytelennek nyilvánítsa.
A nyertes Pályázónak a megszerzési díj teljes összegét a Bizottság döntéséről történő írásbeli értesítés kézhezvételét követő 8 napon belül az ÓBUDAI VAGYONKEZELŐ NONPROFIT Zrt. részére meg kell fizetnie.
A nyertes Pályázónak tudomásul kell vennie, hogy amennyiben a döntésről szóló értesítés kézhez vételét követő 30 napon belül a bérleti szerződést nem köti meg, erre vonatkozó igényét a pályázat Kiírója okafogyottnak tekinti és a Pályázó a befizetett pályázati biztosítékot elveszíti.
A bérleti szerződést közjegyzői okiratba kell foglalni, melynek költségei a Bérlőt terhelik.
A Bérbeadó a bérleti díjat minden tárgyév elején az előző évi infláció KSH által közzétett mértékével emeli.
A helyiségek megtekintéséhez időpont egyeztethető az ÓBUDAI VAGYONKEZELŐ NONPROFIT Zrt. Értékesítési, Helyiség- és Telekhasznosítási Osztályánál (1033 Budapest, Mozaik utca 7., telefon: 430-3464). A pályázatokkal kapcsolatban további felvilágosítást lehet kérni a fenti telefonszámon és címen.
Budapest Főváros III. Kerület Óbuda-Békásmegyer Önkormányzat Képviselő-testületének 9/2015. (II. 16.) számú önkormányzati rendelete (az Önkormányzat tulajdonában álló egyes vagyontárgyak bérbeadásáról) az önkormányzati tulajdonú ingatlanokban végzendő bérlői beruházások vonatkozásában az alábbiak szerint rendelkezik:
A Pénzügyi, Tulajdonosi és Vagyonnyilatkozat-kezelő Bizottság úgy 219/2018. (IV. 18.) számú határozatával úgy döntött, hogy az Önkormányzat tulajdonában lévő nem lakás célú helyiségekben végzendő bérlői beruházások rendeleti szintű szabályozásának további alkalmazását támogatja azzal, hogy a bérleti díj kerüljön felülvizsgálatra a tekintetben, hogy az a műszaki állapot miatt tartalmaz-e értékcsökkentő tényezőt. Amennyiben igen, úgy a bérleti díjat korrigálni kell, tekintettel arra, hogy a bérlemény műszaki állapota az értéknövelő beruházás eredményeként változik. A bérleti díj korrekciójára a beruházás műszaki átadás-átvétele időpontjától kerül sor.
A pályázati felhívás jelen szövege megjelenik az Óbuda Újságban, felkerül továbbá 2019. november 5-től a www.obuda.hu és a www.ovzrt.hu honlapokra.