VÁLLALKOZÓ KEDVŰEK FIGYELMÉBE!
PÁLYÁZATI FELHÍVÁS
Egyedülállóan kedvező bérleti díj meghatározásával önkormányzati tulajdonú nem lakás célú helyiségek bérbevételére
Az ÓBUDAI VAGYONKEZELŐ Zrt. egyfordulós pályázatot hirdet a Budapest Főváros III. Kerület Óbuda-Békásmegyer Önkormányzat tulajdonában álló nem lakás céljára szolgáló, üres helyiségek bérbeadására:
Cím |
Funkció |
Helyrajzi szám |
Alap- terület m2 |
Gépészeti felszereltség |
Műszaki állapot |
Minimális bérleti díj Ft/hó |
Bánatpénz Ft |
Gyógyszergyár utca 32., földszinti, utcai | üzlet | 18833/16/A/33 |
61 |
víz, villany, házközponti fűtés |
leromlott |
27.145,- |
32.000,- |
Selmeci utca 21., pincei, utcai | raktár | 17406/A/13, 14 |
125 |
víz, villany |
erősen leromlott |
16.875,- |
20.000,- |
Tímár utca 15., pincei, utcai | műhely | 17629/A/1 |
85 |
villany |
erősen leromlott |
13.855,- |
16.000,- |
Pacsirtamező utca 29., pincei, udvari | raktár | 17783//A/55 |
96 |
villany |
erősen leromlott |
27.360,- |
32.000,- |
Tímár utca 26., pincei, utcai | iroda | 17621/A/41 |
197 |
víz, villany, gáz |
erősen leromlott |
52.315,-
|
62.000,- |
Váradi utca 26., pincei, belső folyosói | raktár | 17005/29 /A/86 |
149 |
víz, villany, távfűtés |
erősen leromlott |
22.648,- |
27.000,- |
A pályázatot zárt borítékban 2014. április 28-án 17 00óráig lehet benyújtani az ÓBUDAI VAGYONKEZELŐ Zrt. Értékesítési, Helyiség- és Telekhasznosítási Osztályánál.
A pályázat benyújtásához formanyomtatvány letölthető a www.obuda.hu honlapról és ITT, vagy személyesen átvehető az ÓBUDAI VAGYONKEZELŐ Zrt. Ügyfélszolgálatán (1033 Budapest, Mozaik utca 7.).
A Pályázónak a pályázatában nyilatkoznia kell a megajánlott bérleti díjról, a pályázati feltételek elfogadásáról, ezen kívül meg kell adnia a helyiségben folytatni kívánt tevékenység pontos megnevezését, vállalkozói igazolványt, illetve cégkivonatot és aláírási címpéldányt kell becsatolni. A külön engedélyhez kötött tevékenység végzésére való jogosultságát a pályázat mellékleteként benyújtott vállalkozói igazolvánnyal, illetve cégkivonattal kell igazolnia.
A pályázó ajánlatát a pályázat benyújtásától számított 60 napig köteles tartani.
Nem lehet bérbe adni a helyiséget annak a vállalkozásnak/személynek, amelynek/akinek:
– az állami vagy a székhely (lakóhely) szerinti önkormányzati adóhatósággal szemben adó- vagy adók módjára behajtandó köztartozása van, kivéve, ha az adóhatóság számára fizetési kedvezményt (adómérséklés, elengedés, vagy fizetési könnyítés) engedélyezett;
– az érintett helyiség tekintetében bérleti díj, illetve közüzemi díjhátraléka van;
– a helyiség bérleti jogviszonya – a kérelem vagy a pályázat benyújtását megelőző öt évben – a Bérbeadó felmondása következtében szűnt meg;
– a helyiségben gyakorolni kívánt tevékenység folytatására való jogosultságát nem tudja hitelt érdemlően igazolni.
A helyiség vonatkozásában a Pályázónak vállalnia kell:
– az önkormányzati rendeletben a bérleti jog megszerzésének ellenértékeként előírt megszerzési díj önkormányzat felé történő megfizetését (a megszerzési díj a Pályázó által megajánlott bérleti díj három havi összege),
– 3 havi bérleti díjnak (+ esetleges közműátalánynak) megfelelő összegű óvadék megfizetését Bérbeadó részére (a nyertes által befizetett bánatpénz összege az óvadékba beszámításra kerül),
– szükség szerint a helyiségbe önálló elektromos- és mellékvízmérők kiépítését.
A helyiség vonatkozásában a Pályázónak vállalnia kell az alábbi időtartamú határozott idejű bérleti szerződés megkötését:
– 1 év raktár céljára történő bérbeadás esetén,
– 3 év minden egyéb funkcióra történő bérbeadás esetén,
– 5 év, ha a Bérlő tulajdonosi hozzájárulást igénylő, értéknövelő beruházást hajt végre az ingatlanon és erre a bérleti szerződésben kötelezettséget vállalt.
A nyertes Pályázónak tudomásul kell vennie, hogy amennyiben a döntésről szóló értesítés kézhez vételét követő 30 napon belül a bérleti szerződést nem köti meg, erre vonatkozó igényét a pályázat Kiírója okafogyottnak tekinti és a Pályázó a befizetett pályázati biztosítékot elveszíti.
A Bérbeadó a bérleti díjat minden tárgyév elején az előző évi infláció KSH által közzétett mértékével emeli.
A pályázat értékelésénél a megajánlott bérleti díj alapján történik a döntés. A pályázaton azon Ajánlattevők vehetnek részt, akik a pályázat benyújtásának határidejéig a bérleti jog biztosítására a bánatpénzt befizetik. A bánatpénzt az ÓBUDAI VAGYONKEZELŐ Zrt. pénztárában (1033 Budapest, Mozaik utca 7.) készpénzben kell letétbe helyezni. A bánatpénzt helyiségenként kell letenni. Az eredményhirdetést követő nyolc napon belül a nem nyertes Pályázók részére a bánatpénz visszafizetésre kerül.
Érvénytelen a pályázat, amennyiben nem tesz eleget a pályázati kiírásban előírt valamennyi feltételnek. Az érvényesen benyújtott pályázatokat az ÓBUDAI VAGYONKEZELŐ Zrt. Igazgatósága a pályázat beadása után a soron következő ülésén bírálja el, annak eredményéről a Pályázókat írásban értesíti. A pályázat kiírója fenntartja a jogát, hogy a legjobb ajánlatot tevőkkel a tenderbontást követően tovább tárgyaljon, zárt versenytárgyalást tartson, illetve, hogy a pályázatot indokolás nélkül, részben vagy egészében eredménytelennek nyilvánítsa.
A nyertes Pályázónak a megszerzési díj teljes összegét az Igazgatóság döntéséről történő írásbeli értesítés kézhezvételét követő 8 napon belül az Önkormányzat részére meg kell fizetnie.
A helyiségek megtekintéséhez időpont egyeztethető az ÓBUDAI VAGYONKEZELŐ Zrt. Értékesítési, Helyiség- és Telekhasznosítási Osztályánál (1033 Budapest, Mozaik utca 7., telefon: 430-3468). A pályázatokkal kapcsolatban további felvilágosítást lehet kérni a fenti telefonszámon és címen.