PÁLYÁZATI FELHÍVÁS
Az ÓBUDAI VAGYONKEZELŐ Zrt. egyfordulós pályázatot hirdet az Óbuda-Békásmegyer Önkormányzata tulajdonában álló nem lakás céljára szolgáló, üres helyiségek bérbeadására:
Cím Bécsi út 225.
Funkció iroda
Helyrajzi szám 16918/2/A/357
Alapterület 59 m2
Gépészeti felszereltség víz, elektromos áram, távfűtés
Műszaki állapot: megfelelő
Minimális bérleti díj 1.680,- Ft/m2/hó
Bánatpénz 118.000,- Ft
Cím Harang utca 4.
Funkció üzlet
Helyrajzi szám 18910/88/A/17
Alapterület 107 m2
Gépészeti felszereltség víz, elektromos áram, távfűtés
Műszaki állapot: megfelelő
Minimális bérleti díj 1.210,- Ft/m2/hó
Bánatpénz 155.000,- Ft
Cím Harrer Pál utca 16.
Funkció iroda
Helyrajzi szám 18267/3/A/121
Alapterület 25 m2
Gépészeti felszereltség víz, elektromos áram, távfűtés
Műszaki állapot: közepes
Minimális bérleti díj 1.680,- Ft/m2/hó
Bánatpénz 50.000,- Ft
Cím Szindbád utca 3.
Funkció üzlet
Helyrajzi szám 62321/48/A/3
Alapterület 54 m2
Gépészeti felszereltség víz, elektromos áram, távfűtés
Műszaki állapot: közepes
Minimális bérleti díj 1.458,- Ft/m2/hó
Bánatpénz 94.000,- Ft
A pályázatot zárt borítékban 2014. február 3-án 17 00óráig lehet benyújtani az ÓBUDAI VAGYONKEZELŐ Zrt. Értékesítési, Helyiség- és Telekhasznosítási Osztályánál.
A pályázat benyújtásához formanyomtatvány letölthető ITT és az www.obuda.hu honlapról, vagy személyesen átvehető az ÓBUDAI VAGYONKEZELŐ Zrt. Ügyfélszolgálatán (1033 Budapest, Mozaik utca 7.).
A Pályázónak a pályázatában nyilatkoznia kell a megajánlott bérleti díjról, a pályázati feltételek elfogadásáról, ezen kívül meg kell adnia a helyiségben folytatni kívánt tevékenység pontos megnevezését, vállalkozói igazolványt, illetve cégkivonatot és aláírási címpéldányt kell becsatolni. A külön engedélyhez kötött tevékenység végzésére való jogosultságát a pályázat mellékleteként benyújtott vállalkozói igazolvánnyal, illetve cégkivonattal kell igazolnia.
A Pályázó ajánlatát a pályázat benyújtásától számított 60 napig köteles tartani.
Nem lehet bérbe adni a helyiséget annak a vállalkozásnak/személynek, amelynek/akinek:
– az állami vagy a székhely (lakóhely) szerinti önkormányzati adóhatósággal szemben adó- vagy adók módjára behajtandó köztartozása van, kivéve, ha az adóhatóság számára fizetési kedvezményt (adómérséklés, elengedés, vagy fizetési könnyítés) engedélyezett;
– az érintett helyiség tekintetében bérleti díj, illetve közüzemi díjhátraléka van;
– a helyiség bérleti jogviszonya – a kérelem vagy a pályázat benyújtását megelőző öt évben – a Bérbeadó felmondása következtében szűnt meg;
– a helyiségben gyakorolni kívánt tevékenység folytatására való jogosultságát nem tudja hitelt érdemlően igazolni.
A helyiség vonatkozásában a Pályázónak vállalnia kell:
– az önkormányzati rendeletben a bérleti jog megszerzésének ellenértékeként előírt megszerzési díj önkormányzat felé történő megfizetését (a megszerzési díj a Pályázó által megajánlott bérleti díj három havi összege),
– 3 havi bérleti díjnak (+ esetleges közműátalánynak) megfelelő összegű óvadék megfizetését Bérbeadó részére (a nyertes által befizetett bánatpénz összege az óvadékba beszámításra kerül),
– szükség szerint a helyiségbe önálló elektromos- és mellékvízmérők kiépítését.
A helyiség vonatkozásában a Pályázónak vállalnia kell az alábbi időtartamú határozott idejű bérleti szerződés megkötését:
– 1 év raktár céljára történő bérbeadás esetén,
– 3 év minden egyéb funkcióra történő bérbeadás esetén,
– 5 év, ha a Bérlő tulajdonosi hozzájárulást igénylő, értéknövelő beruházást hajt végre az ingatlanon és erre a bérleti szerződésben kötelezettséget vállalt.
A Bérbeadó a bérleti díjat minden tárgyév elején az előző évi infláció KSH által közzétett mértékével emeli.
A pályázat értékelésénél a megajánlott bérleti díj alapján történik a döntés. A pályázaton azon Ajánlattevők vehetnek részt, akik a pályázat benyújtásának határidejéig a bérleti jog biztosítására a bánatpénzt befizetik. A bánatpénzt az ÓBUDAI VAGYONKEZELŐ Zrt. pénztárában (1033 Budapest, Mozaik utca 7.) készpénzben kell letétbe helyezni. A bánatpénzt helyiségenként kell letenni. Az eredményhirdetést követő nyolc napon belül a nem nyertes Pályázók részére a bánatpénz visszafizetésre kerül.
Érvénytelen a pályázat, amennyiben nem tesz eleget a pályázati kiírásban előírt valamennyi feltételnek. Az érvényesen benyújtott pályázatokat az ÓBUDAI VAGYONKEZELŐ Zrt. 2014. március 14-ig elbírálja és annak eredményéről a Pályázókat írásban értesíti. A pályázat kiírója fenntartja a jogát, hogy a legjobb ajánlatot tevőkkel a tenderbontást követően tovább tárgyaljon, zárt versenytárgyalást tartson, illetve, hogy a pályázatot indokolás nélkül, részben vagy egészében eredménytelennek nyilvánítsa.
A nyertes Pályázónak a megszerzési díj teljes összegét az Igazgatóság döntéséről történő írásbeli értesítés kézhezvételét követő 8 napon belül az Önkormányzat részére meg kell fizetnie.
A helyiségek megtekintéséhez időpont egyeztethető az ÓBUDAI VAGYONKEZELŐ Zrt. Értékesítési, Helyiség- és Telekhasznosítási Osztályánál (1033 Budapest, Mozaik utca 7., telefon: 430-3468). A pályázatokkal kapcsolatban további felvilágosítást lehet kérni a fenti telefonszámon és címen.