Név: Óbudai Vagyonkezelő Nonprofit Zrt.
Székhely: 1033 Budapest, Mozaik utca 7.
Cégjegyzékszám: 01-10-047113
Ajánlatkérő részéről kapcsolattartó:
Név: Dr. Marozsán Edina
E-mail: dr.marozsan.edina@ovzrt.hu
Telefonszám: 061/4303-474
Mobil: 0620/392-1772
Az Ajánlatkérő tevékenységéről további információ a www.ovzrt.hu honlapon érhetők el.
2.1. Jelen beszerzés tárgya Budapest Főváros III. Kerület, Óbuda-Békásmegyer Önkormányzat tulajdonában lévő közterületi vitrinek, információs táblarendszer, illetve egyéb tájékoztató hirdetési eszközök teljeskörű üzemeltetése (teljes körű, folyamatos karbantartás, illetve az Önkormányzat által legyártott kommunikációs anyagok kihelyezése), valamint hasznosítása.
Az ajánlatkérés az alábbi hirdetési felületekre terjed ki:
(Továbbiakban: Hirdetési Eszközök)
Az a)-e) pontokban felsorolt eszközök földrajzi elhelyezkedését jelen Ajánlattételi felhívás 1-5. számú Mellékletei tartalmazzák.
2.2. Az üzemeltetési kötelezettség keretében a nyertes Ajánlattevőként szerződő fél köteles:
2.3. A nyertes Ajánlattevőként szerződő fél az előzőekben meghatározott üzemeltetési kötelezettség mellett – az Önkormányzat vagy az Ajánlatkérő erre vonatkozó igénybejelentése esetén – köteles az Önkormányzat vagy az ajánlatkérő részére a Hirdetési Eszközökön a nyertes Ajánlattevővel megkötendő szerződésben meghatározott nagyságú hirdetési felületet biztosítani.
2.4. A nyertes Ajánlattevőként szerződő fél – a 2.1. a)-e) pontokban írt Hirdetési Eszközök üzemeltetési kötelezettségének teljesítése mellett – jogosult a 2.1.b) pontban írt irányítótáblarendszer a nyertes Ajánlattevővel megkötendő szerződésben részletesen körülírt részeit hasznosítani, és azokat, mint reklámfelületeket értékesítheti.
3./ Értékelési szempontok:
3.1. A 2.4. pontban írt hasznosítási jog ellentételezéseként a nyertes ajánlattevőként szerződő felet a 2.2. – 2.3. pontokban foglaltak teljesítése mellett – a nyertessé nyilvánított ajánlatában meghatározott – díjfizetési kötelezettség is terheli, azaz üzemeltetési és a díjfizetési kötelezettség együttesen képezi a 2.4. pont szerinti hasznosítási jogosultság ellentételezését.
3.2. A díjfizetési kötelezettségnek évi rendszerességgel, a tárgyévre vonatkozóan előre kell eleget tenni.
3.3. A nyertes ajánlat a „legmagasabb ajánlati ár” értékelési szempont szerint kerül kiválasztásra.
4./ Az ajánlat részeként benyújtandó iratok:
4.1. A nyújtott szolgáltatásokra vonatkozó ajánlatot nettó vállalkozói díj + ÁFA / év formátumban szükséges megadni.
4.2. Az Ajánlattevő ajánlata részeként köteles az 6. sz. melléklet szerinti ajánlattételi nyilatkozatot kitöltve megküldeni az Ajánlatkérő részére.
4.3. Amennyiben az Ajánlattevő gazdasági társaság, köteles csatolni az ajánlattétel során az Ajánlattevőt képviselő személy közjegyző által hitelestett aláírási címpéldányát, vagy ügyvéd által ellenjegyzett aláírásmintáját.
5.1. Ajánlattételi határidő: 2025. augusztus 18. 12:00 óra
Az ajánlatot írásban, cégszerű aláírással és bélyegzővel ellátva elektronikus úton, pdf formátumban a dr.marozsan.edina@ovzrt.hu email címre kell megküldeni.
5.2. Az Ajánlattevőt terheli az ajánlata kidolgozásával, benyújtásával, illetve a részvételével kapcsolatban felmerülő összes költség, függetlenül az ajánlat érvényességétől, illetve eredményességétől.
5.3. Az Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot az ajánlattételi határidő meghosszabbítására, ebből fakadóan az Ajánlatkérővel szemben az Ajánlattevő semmilyen igényt nem érvényesíthet.
6./ Konzultáció lefolytatásának szabályai:
6.1. A jelen ajánlattételi felhívásban foglaltakkal kapcsolatban – az ajánlattételi határidőt megelőzően – az Ajánlatkérő biztosítja a személyes, vagy az emailen történő konzultáció lehetőségét az 1. pontban megjelölt kapcsolattartón keresztül.
6.2. Az Ajánlattevő a jelen beszerzéssel kapcsolatban a dr.marozsan.edina@ovzrt.hu email címen 2025. július 17. 10:00 óráig kérdést tehet fel, amelyre az Ajánlatkérő 2025. július 17. 14:00 óráig válaszol.
6.3. A konzultáció eredményeként az Ajánlattevő a jelen felhívást belátása szerint módosíthatja, kiegészítheti.
7./ Ajánlati kötöttség:
7.1. A nyertes Ajánlattevőt az ajánlattételi határidőtől számított 30 napig szerződéskötési kötelezettség terheli, a nyertes ajánlatban foglalt feltételekkel. Az Ajánlatkérő ajánlata részeként köteles kitöltve megküldeni a mellékelt ajánlattételi nyilatkozatot.
7.2. Az Ajánlattevő ajánlatát az ajánlattételi határidő előtt visszavonhatja.
8./ A megkötendő szerződés:
8.1. Az eljárás eredményeként a nyertes Ajánlattevővel 24 hónap határozott időtartamú szerződés kerül megkötésre.
8.2. Az Ajánlatkérő fenntartja a jogot arra, hogy a szerződésben kötbér kikötéssel éljen.
8.3. Az Ajánlatkérő előleget nem fizet, szerződést biztosító mellékkötelezettség nem terheli.
8.4. Ajánlatkérőt megilleti a hibás teljesítésből eredő jogainak gyakorlása abban az esetben is, ha a szerződés szerinti teljesítésigazolást kiállította, illetve a benyújtott számla szerinti összeget megfizette.
8.5. A nyertes Ajánlattevőként szerződő Felet teljes körű titoktartási kötelezettség terheli. Ennek megfelelően az eljárása során birtokába került bármilyen tényt, adatot vagy információt harmadik személy részére kizárólag az Ajánlatkérő előzetes írásbeli engedélyével vagy hatályos jogszabályi rendelkezés esetén adhat át vagy tehet hozzáférhetővé.
9./ Az ajánlatok bontása, eredményhirdetés:
Ajánlatkérő nyilvános bontást nem tart, a nyertes ajánlattevőt elektronikus úton /email/ értesíti.
10./ A szerződéskötés időpontja:
A szerződés megkötésére az Ajánlatkérő fenti székhelyén kerül sor, várhatóan az ajánlattételi határidő lejártától számított 15 napon belül.
11./ Ajánlatkérői nyilatkozatok:
11.1. Ajánlatkérő az ajánlati /szerződéskötési/ kötöttségét a jelen beszerzési eljárásra vonatkozóan kizárja.
11.2. Ajánlatkérő a jelen ajánlattételi felhívást egyoldalúan, indokolás és minden további jogkövetkezmény nélkül bármikor visszavonhatja vagy módosíthatja.
11.3. Ajánlatkérő az eljárást bármikor, indokolás és minden további jogkövetkezmény nélkül eredménytelenné nyilváníthatja.
11.4. Ajánlatkérő a nyertes ajánlattevő 9. pont szerinti értesítését követően is indokolás és minden további jogkövetkezmény nélkül elállhat a szerződéskötéstől.
11.5. Ajánlatkérő a hiányosan benyújtott ajánlatok tekintetében – egy vagy több alkalommal – határidőhöz kötött hiánypótlást kérhet. A hiánypótlási határidő elmulasztása az ajánlat érvénytelenségét eredményezi.
Budapest, 2025. július 10.
Óbudai Vagyonkezelő Nonprofit Zrt.
Dr. Horváth Orsolya vezérigazgató
Mellékletek:
1. melléklet_közterületi vitrinek
2. melléklet_Irányítótáblák helyszínei
3. melléklet_utasváró vitrinek