ÁLLÁSPÁLYÁZAT
BUDAPEST FŐVÁROS III. KERÜLET, ÓBUDA-BÉKÁSMEGYER ÖNKORMÁNYZAT Óbudai Vagyonkezelő Nonprofit Zrt.
pályázatot hirdet Munkaviszony (MT) keretében
vezérigazgató
Munkakör/feladatkör betöltésére.
Tevékenységi kör (ellátandó feladatok): A vagyonhasznosítási feladatok mellett a Társaság látja el a kerület köztisztaságának, illetve a települési környezet tisztaságának biztosításával kapcsolatos közfeladatokat is.
A beosztáshoz tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:
– a Társaság ügyeinek intézése, a szervezet képviselete;
– a Társaság működési körének, céljainak és a célok elérésének a meghatározása és megvalósítása, figyelembe véve a tulajdonosi és vezetői érdekeket, valamint a környezeti feltételeket;
– gondoskodik az Alapító által hozott határozatok végrehajtásáról;
– a munkaszervezet kialakítása, a belső munka- és hatáskörmegosztás szabályozása;
– a Társaság szakmai vezetése, vagy annak delegálása kijelölt vezető részére;
– a beosztott vezetők közreműködésével a szervezet tevékenységének tervezése, szervezése és irányítása, a szervezeti egységek munkájának összehangolása;
– anyagi, emberi és pénzügyi források biztosítása a gazdasági szervezet céljainak és programjainak megvalósítása érdekében;
– a Társaság üzleti könyveinek szabályszerű vezetésének ellenőrzése;
– a Társaság mérleg- és a vagyonkimutatásának elkészítése;
– a Társaság képviselete más szervezetek előtt;
– kapcsolatot tart az Önkormányzat tisztségviselőivel, az állami közigazgatás szerveivel, önkormányzati képviselőkkel, bizottságokkal, az Igazgatóság és a Felügyelő Bizottság tagjaival;
– munkáltatói jogok gyakorlása, dolgozók képzésének és teljesítményének ellenőrzése, valamint felügyelete;
– az üzleti terv, az éves és féléves jelentés, valamint előterjesztések készítése;
– cégjogi változások követése;
– ellátja mindazon munkaköréhez kapcsolódó feladatokat, amelyekkel esetenként az Alapító, és annak képviseletében a polgármester megbízza.
A vezérigazgató további feladatait a Társaság Alapszabálya, valamint a Szervezeti és Működési
Szabályzata tartalmazza részletesen.
Betöltendő állás szakmacsoportja: gazdasági,ingatlannyilvántartás
FEOR besorolás: 1210 Gazdasági, költségvetési szervezet vezetője (igazgató, elnök, ügyvezető
igazgató)
Betöltendő állás munkakörének szakterülete (munkakörcsalád): Felsővezetői
Betöltendő állás jogviszonya: Munkaviszony (MT)
Foglalkoztatás időtartama, munkaideje, munkarendje, formája: Határozott, 40 óra, teljes
munkaidő (heti 40 óra), Teljes munkaidő
Munkavégzés helye: Budapest
A munkavégzés pontos helye: 1033 Budapest, Mozaik utca 7.
Álláshirdető szervezet bemutatása: Az Óbudai Vagyonkezelő Nonprofit Zártkörűen Működő Részvénytársaság (a továbbiakban: Társaság) egyszemélyi tulajdonosa Budapest Főváros III. Kerület, Óbuda-Békásmegyer Önkormányzata (a továbbiakban: Önkormányzat/Alapító), amelyet az Önkormányzat – a CELER Épületfenntartó és Szolgáltató Kft. jogutódjaként – az ingatlanvagyonának hatékony, szakszerű működtetése érdekében hozott létre, amely feladatokat a tulajdonos az Önkormányzattal kötött közszolgáltatási szerződés alapján lát el.
A munkáltatóval, állással kapcsolatos egyéb lényeges információ (pl. jogviszony létesítés feltételei; próbaidő; illetmény/fizetés, speciális adatvédelmi tájékoztatás, szervezet honlap címe stb.): A pályázat kiírója fenntartja annak jogát, hogy a pályázatot visszavonja, módosított új pályázati felhívást tegyen közzé, vagy az eljárást lefolytatva azt eredménytelennek nyilvánítsa. A pályázók döntést követően írásban kapnak értesítést. A kiíró nem vállal semmilyen, a beadott pályázat eredményéből keletkező kár, vagy a pályázat beadásával kapcsolatban felmerült költség megtérítését.
A vezérigazgató a tisztséget a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény (a továbbiakban: Mt.) 208. § (1) bekezdése szerint, vezető állású munkavállalóként munkajogviszonyban látja el, a munkáltatói jogokat az Önkormányzat Képviselő-testülete gyakorolja. A tisztségre továbbá alkalmazni kell a köztulajdonban álló gazdasági társaságok takarékosabb működéséről szóló a
További pályázati feltételek: legalább 5 év ingatlanhasznosítási/ingatlangazdálkodási területen szerzett szakmai tapasztalat. A részletes, fényképpel ellátott szakmai önéletrajz terjedelme, maximum két A4-es oldal, a motiváció ismertetése maximum egy A4-es oldal, valamint a a szakmai koncepció, amely konkrét célokat és lehetőségeket vázol fel és amely tartalmazza a Társaság vezetésével kapcsolatos víziót, maximum három A4-es oldal terjedelmű lehet. Amennyiben nem jelent hátrányt a pályázó részére, kérjük a pályázat mellékleteként benyújtani az elvárt szakmai és vezetői tapasztalat hitelt érdemlő igazolását. Továbbá a pályázathoz szükséges csatolni a pályázó nyilatkozatát arról, hogy a Ptk. Harmadik könyve szerint kizáró feltételek és összeférhetetlenségi okok, valamint az Mt. 211. § szerinti összeférhetetlenség, illetve a Takarékos tv. 6. § (4) bekezdésében foglalt kizáró ok vele szemben nem áll fenn, ezen kívül a pályázó nyilatkozat formájában vállalja, hogy nyertes pályázat esetén a büntetlen előélet igazolásáról szóló erkölcsi bizonyítvány eredeti példányát bemutatja.
Feltételek, Előnyök
Pályázati feltételek:
Jogállásból fakadó jogszabályi követelmények:
– Büntetlen előélet
– Cselekvőképesség
– Vagyonnyilatkozattételi eljárás lefolytatása
– Magyar állampolgárság, vagy külön jogszabály szerint a szabad mozgás és tartózkodás jogával rendelkező személy, illetve bevándorolt vagy letelepedett
Elvárt végzettség/képesítés:
– 6. Felsőfokú végzettséghez kötött szakképesítés alapképzés (Bsc vagy BA), Általános programok és képzések, m.n.s., Gazdaságtudományi vagy jogi képzési területen.
Elvárt szakmai tapasztalat időtartama (év): 5
Elvárt vezetői tapasztalat időtartama (év): 5
Egyéb pályázati feltétel meghatározása:
– A Polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (a továbbiakban: Ptk.)
3:22. §-ában foglalt feltételeknek való megfelelés, jó hírnév.
– A tisztség az egyes vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettségről szóló 2007. évi CLII. törvény szerint vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettséggel jár.
Pályázat elbírálása során előnyt jelent:
A pályázat elbírálása során előnyt jelentő végzettség/képesítés:
– 7. Mesterképzés MSc fokozatra épülő szakirányú szakképzettség, Egyéb végzettség, Jogi szakvizsga megléte.
A pályázat elbírálása során előnyt jelent a szakmai tapasztalat?: Igen A pályázat elbírálása során előnyt jelent a vezetői tapasztalat?: Igen Egyéb pályázati előnyök:
– Közszolgáltatást nyújtó szférában megszerzett tapasztalat, hasonló profilú önkormányzati társaságnál szerzett munkatapasztalat. Óbudai helyi, társadalmi viszonyok ismerete, továbbá Óbuda-Békásmegyer és lakóinak szolgálata iránti elhivatottság.
A pályázat elbírálása során előnyt jelentő személyes kompetenciák:
– Rendszerszemlélet, lényeglátás (vezetői)
– Döntési képesség, felelősségvállalás (vezetői)
– Kommunikációs készség (vezetői)
– Szakmaiság, szakértelem, szakmai felkészültség, szaktudás (ügyintézői)
– Elkötelezettség, megbízhatóság (Etikus magatartás) (egyéb)
A pályázat részeként benyújtandó igazolások, alátámasztó dokumentumok:
– végzettséget/képzettséget igazoló okirat(ok) másolata
– motivációs levél
– vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség teljesítése
– Adatkezelési nyilatkozat
– Fényképpel ellátott szakmai önéletrajz
– szakmai program
– Hozzájáruló nyilatkozat pályázati anyagba betekintésről
– vezetői program
– Nyilatkozat büntetlen előéletről
A pályázat benyújtásának határideje: 2025.07.31. 18:00
Pályázat benyújtásának módja: 1. Postai úton a pályázat a Budapest Főváros III. Kerület, Óbuda- Békásmegyer Önkormányzat címére (1033 Budapest, Fő tér 3.) történő megküldésével lehetséges. Kérjük a borítékon feltüntetni a I/B/211/2025 iktatószámot, valamint a munkakör megnevezését: „vezérigazgató”. A postai úton benyújtott pályázatnak, legkésőbb a megjelölt benyújtási határidőig be kell érkeznie.
A pályázat elbírálásának módja: A pályázat során hiánypótlásra egy alkalommal, külön hiánypótlási felhívásban foglaltak szerint van lehetőség, kivéve a fényképpel ellátott szakmai önéletrajzot, a motivációs levelet és a stratégiai koncepciót, ezek hiánya esetében hiánypótlásra nincs lehetőség.
A Képviselő-testület által jelen pályázati kiírás elfogadásával egyidejűleg felkért bíráló bizottság a pályázati feltételeket maradéktalanul teljesítő pályázókat előre egyeztetett időpontban személyes meghallgatásra hívja meg, ahol a pályázók lehetőséget kapnak a stratégiai koncepció prezentálására és kérdések megválaszolására maximum hatvan perc időtartamban. A meghallgatást követően a bíráló bizottság dönt a pályázók sorrendjéről. A bíráló bizottság előterjesztése alapján a pályázatot az Önkormányzat Képviselő-testülete – ha a pályázó nem kéri a zárt ülés tartását – nyílt ülésen bírálja el.
A pályázat elbírálásának határideje: 2025.08.29. 12:00
A pályázati kiírás további közzétételének helye: Az Önkormányzat honlapján (a https://obuda.hu/playazatok/kategoria/palyazatok-munkakor-betoltesere/), a Társaság hivatalos weboldalán (a https://ovzrt.hu/category/palyazatok/), továbbá az Óbuda Újságban.
Állás tervezett betöltésének időpontja: 2025.09.01. Állás tervezett betöltés végének időpontja: 2030.08.31. Publikálás tervezett időpontja: 2025.07.01.
A pályázati kiírás közzétevője a Miniszterelnöki Kormányiroda (MK). A pályázati kiírás a közigazgatási szerv által az MK részére megküldött adatokat tartalmazza, így annak tartalmáért a hatályos jogszabály alapján a pályázatot kiíró szerv felel.