A Budapest Főváros III. kerület Óbuda-Békásmegyer Önkormányzat 1/1 tulajdonában lévő, volt békásmegyeri ideiglenes piac felépítményeinek értékesítésére Budapest Főváros III. Kerület, Óbuda-Békásmegyer Önkormányzata Pénzügyi, Tulajdonosi és Vagyonnyilatkozat-kezelő Bizottságának 131/2021. (VIII. 16.) számú határozata alapján.
Jelen felhívásban a következőkben megadott – az árusító felépítmények tekintetében az ajánlati dokumentációban sorszámokkal azonosított – ingóságokra tehető vételi ajánlat.
Kiíró:
Budapest Főváros III. kerület Óbuda-Békásmegyer Önkormányzata nevében és megbízásából eljáró Óbudai Vagyonkezelő Nonprofit Zrt. (1033 Budapest, Mozaik utca 7.)
Az ingóságok (összefoglaló néven: vagyonelemek) paraméterei:
árusító felépítmények darabonkénti vételár
szaniter konténer vételár
A vételi ajánlat benyújtásának feltételei:
A vételi ajánlat benyújtásának feltétele a Budapest III. kerület, Pünkösdfürdő utca – Hatvany Lajos utcák által határolt 64057/20 hrsz.-ú ingatlanon, a korábbi békásmegyeri ideiglenes piac területén található ingóságok megtekintése, a helyszíni szemlén az ajánlati dokumentáció igazolt átvétele. Az ajánlati dokumentáció sorszámokkal azonosíthatóan tartalmazza, mely ingóságokra tehető aktuálisan vételi ajánlat. Az ingóságok megtekintése – az Óbudai Vagyonkezelő Nonprofit Zrt. Értékesítési, Helyiség- és Telekhasznosítási Osztállyal előzetesen egyeztetett időpontban – munkanapokon, 2021. augusztus 19-én 8:00 órától 2021. szeptember 9-én 16:00 óráig lehetséges. Az időpontegyeztetés az elérhetőségi adatok megadásával az ertekesites@ovzrt.hu email címre küldött elektronikus levélben kezdeményezhető.
A vételi ajánlatnak többek között tartalmaznia kell az Ajánlattevő adatait, az ajánlat tárgyának pontos részletezését (az adott árusító pavilonon szereplő sorszám megadásával), a megajánlott vételárat, valamint az Ajánlattevő, átadott dokumentációban szereplő összesített nyilatkozatát. A vételi ajánlat kötelezően benyújtandó részeit az ajánlati dokumentáció tartalmazza, ezek maradéktalan benyújtása az ajánlat érvényességi feltétele. Az ajánlattétel során a Kiíró hiánypótlást nem biztosít.
A vételi ajánlatot – az Óbudai Vagyonkezelő Nonprofit Zrt. Értékesítési, Helyiség- és Telekhasznosítási Osztályával előzetesen egyeztetett időpontban (az ertekesites@ovzrt.hu email címen, vagy Rudnai-Lőrincz Ildikó előadóval telefonon a következő számokon: 06-1-430-3464, 06-20-500-6997) – folyamatosan, de legkésőbb 2021. szeptember 10. (péntek) 10:00 óráig, zárt borítékban van lehetőség benyújtani az Óbudai Vagyonkezelő Nonprofit Zrt. Ügyfélszolgálatán (1033 Budapest, Mozaik utca 7.) személyesen, vagy meghatalmazott útján, az Ügyfélszolgálat nyitvatartási idejében. A jelzett határidő után vételi ajánlat nem tehető.
Az eljárásban legalább 1 vagyonelemre, illetőleg egyben legfeljebb 24 árusító felépítményre illetőleg egyben a szaniter konténer mellett 18 árusító felépítményre tehető ajánlat. A megjelölt darabonkénti minimális vételár alatti ajánlat az eljárásban nem tehető, az ilyen ajánlat érvénytelen. Az Ajánlattevőnek az ingóságok saját költségen történő szétszerelését, elszállítását vállalnia kell. Az ingóságok birtokba bocsátására az adás-vételi szerződés megkötése nyomán a teljes vételár kiegyenlítését követően kerül sor. Vevő köteles a teljes vételár kiegyenlítését követő 5 napon belül az ingókat birtokba venni, amely aktusról a Felek jegyzőkönyvet vesznek fel.
A birtokba vétel költségeit Vevő viseli. Amennyiben a nevezett határidőt Vevő túllépi, akkor a Kiíró tárolási költséget számol fel, amely költség teljesítése a birtokbaadás-birtokbavétel feltétele.
Jelen eljárásban az ajánlati kötöttség ideje: a vételi ajánlat benyújtásától számított 60 nap.
Az ingóságokra kötendő adás-vételi szerződés lényeges elemei:
A vételi ajánlatok bontása, értékelése:
A vételi ajánlatok bontására azok benyújtásának napján a 1033 Budapest, Mozaik utca 7. szám alatt, az Óbudai Vagyonkezelő Nonprofit Zrt. hivatalos helyiségében kerül sor.
A vételi ajánlatokat a Kiíró a beérkezés sorrendjében bírálja el. Adás-vételi szerződés az érvényes vételi ajánlatot tevő Ajánlattevővel (Ajánlattevőkkel) köthető. Amennyiben ugyanarra az ingóságra több Ajánlattevő is vételi ajánlatot nyújt be, adás-vételi szerződés a legkorábban beérkezett ajánlat benyújtójával köthető.
Az Óbudai Vagyonkezelő Nonprofit Zrt. az Ajánlattevőket levélben, vagy emailben értesíti az értékelés eredményéről.
Az adás-vételi szerződésben csak és kizárólag az jelölhető meg szerződő félnek, aki Ajánlattevőként tette meg vételi ajánlatát.
A nyertes Ajánlattevőnek (Ajánlattevőknek) szerződéskötési díjat kell fizetnie, amely az ügyvédi munkadíjat tartalmazza, melynek összege a vételár 0,5%-a.
A vételár kiegyenlítése az adás-vételi szerződés hatálybalépését követő 5 munkanapon belül esedékes.
A felhívással kapcsolatban további felvilágosítást az Óbudai Vagyonkezelő Nonprofit Zrt. Értékesítési, Helyiség- és Telekhasznosítási Osztályán Rudnai-Lőrincz Ildikó előadó 06-1-430-3464 és 06-20-500-6997 telefonszámain lehet kérni. A felhívás jelen szövege felkerül továbbá a www.ovzrt.hu honlapra.
Értékesítési, Helyiség- és Telekhasznosítási Osztály